Pages

srijeda, 29. lipnja 2016.

Marinini tajni recepti #2 - Malene pizzoline!

Hej cure!
Prije nego sto pocnem s postom, zeljela bih javno razglasiti da je Natalija dobila paket i da je zadovoljna. Pa Natalija, zaista mi je drago da si zadovoljna i zelim ti punooo lijepih manikura!
No dobro, danasnji post je malo drugaciji nego ostali, rijec je o jednom slanom receptu koji je moje ukucane balgo receno odusevio pa se iskreno nadam da ce i vas!
Dakle, dosta je jednostavan, samo tijesto oduzima dosta vremena za izradu.
*Na slici nema brasna, moja greska
Recept za tijesto:
2 jaja
Mlijeko (nemogu tocno odeiti, dodajte malo po malo)
Glatko brasno (sami odredite)
Postupak:
Razmutite jaja i dodajte mlijeko I brasno, naravno vise brasna, a manje mlijeka I nakon sto se lagano sjedini smjesa, pocite mjesiti rukama. Tijesto razvucite.
Dolje je slika koja pokazuje tijesto koje se jos mora mjesiti (nisam mogla naci bolji opis)



Razvuceno tijesto oblikujte po zelji I dodajte sunku I sir.


Peci u prethodno zagrijanoj pecnici na 180 stupnjeva oko 25 min.

Konacni rezultat:

I to bi bilo to za ovaj post, vi mi komentirajte svidja li vám se ovakav post ili ne, vase mi misljenje monogo znaci, kada nista ne komentirate, osjecam se izgubljeno, dali vam se svidja ili ne....
Citamo se uskoro!
Marina<3

Nema komentara:

Objavi komentar