Pages

četvrtak, 12. svibnja 2016.

Malo o meni + neke slatke laži i zablude oko pisanja prvog posta + ideje za ljeto i proljeće

                                Prvo ali ne i posljednje (barem se nadam) hej! 
      Ja sam Marina (možete me i zvati Nina, kako želite) i odlučila sam pokrenuti ovaj blog.
Znam, to zvuči tako dosadno i pomalo kičasto da mi već i na uši izlazi!  Vjerujte mi, ovo mi nije prvi blog, svi su propali,  ali nadam se da će s ovim biti nešto "drugačije". Čime se bavim??
Pa još idem u školu, i da ne lažem, imam 11. Možda mislite da sam premlada, ali bolje biti mlad za ovakve stvari nego star. zar ne? Imala sam situacije da sam lagala oko godina i to mi se zaista obilo u glavu. Osim škole, bila sam sve i svašta, spisateljica, Yutuberica (don't ask me please) i ostale stvari, 
ali ne, nije to slično onoj knjizi "Maša i gosti" ili "Maša u muzeju" ili kakve sve već knjige o njoj postoje. Ali vratimo se mi na temu. malih laži. Evo kako to zapravo izgleda.
  

                                                      Laž broj 1

Bok cure! Ja sam Kylie Jenner! Šalim se, nisam Kylie Jenner, samo jako ličim na nju. Koliko,                                                                procjenite sami.


Ok, ovdje stvarno moraš biti glup da ne skužiš da to nije "ta blogerica" jer se vidi iz aviona da je slika preuzeta s interneta. Savršeno svijetlo i striček Google spašavaju stvar.



                                                       Laž broj 2

                                                    Imam 32 godine.

Samo jedna rečenica da se tvoje čitateljice zapitaju zašto one izgledaju staro. (no more coment)


                                                  Laž broj 3

                                         Chill na Kanarima.


                                             A evo kako to zapravo izgleda...


                                                 Neću ništa više reći o ovome...
  

Eto, to bi bilo to za uvod, a sad idemo na pravu temu, tj. ideje za proljeće i ljeto.


1. Smootie time!!!
Moram priznati, smootie sam baš zavoljela, pogotovo moj omiljeni s šumskim voćem, a kako dolazi ljeto, za one koje žele smršaviti (nisam mogla naći drugu riječ) zdrava hrana,  tjelovježba i smootie su dobitna kombinacija!





2. Uređenje životnog prostora
Ok, ne morate sad roditelje žicati novu sobu, nego je pospremite i dodajte neke DIY ukrase (napišite u komentare ako želite taj post) ili slično, vjerujte mi, soba će vam doslovce procvjetati tako da pokušajte.


  

3. Napravite nešto novo u svom životu
Bio to Youtube kanal, blog, fb, fb stranica... nije bitno, samo da je novo!
(ovo je slika mog prvog i zadnjeg videa na Youtubeu)



I eto ga! To bi bilo to za ovaj post! Čitamo se uskoro!
*Sve fotke su preuzete s interneta (osim slike mog prvog videa)


                   

4 komentara:

  1. Ja sam YouTuberica. Krenula sam sa YouTubeom prije 5 mjeseci i zadovoljna sam. Molim te subaj me, foluj i lajkaj YouTube, Instagram i Facebook ja sam Sara Wolf

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa naravno da hocu. Teski su poceci.

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim da godine nisu mjerilo ničega, ne smetaju mi ;) i svakako ti želim puno uspjeha i dobrih tekstića..lijepo je to kad si mlad i ambiciozan, zar ne? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da tako je, zista sam tužna kad vidim žene u srednjim godinama, imaju o čemu pisati i sve to, ali jednostavno ih je strah. Svaka čast onima koje se odvaže na tako velik korak. Mnoge misle: ajme, a što ako me netko s posla prepozna, pa šta će mi reći? Istina, i ja imam prijatelje u školi, ali smatram da im mogu biti dobar uzor ako razmišaju o nećem sličnom :)

      Izbriši