Pages

petak, 13. svibnja 2016.

Marinini tajni recepti #1 smootie

Hej!
Prije svega, moram se zahvaliti s čak 155 pregleda bloga u jednom danu! Možda je nekima to malo, ali za blog koji je tek jučer krenuo s radom je to veliki uspjeh! Danas sam odlučila napraviti jedan kratki post o receptu za moj omiljeni smootie! Kako sam dosta dugo tražila inspiraciju (oko 5 minuta xD) sjetila sam se prošlog posta o idejama za proljeće i ljeto pa sam se i sjetila smootia i odlučila napisati ovaj post!


Naravno, nakon ovog posta više nemate izlike, trk po blender ili štapni mikser i blendajte!!!
Ok, kad sam dobila svoj blender, bilo me je dosta strah sve to zmučkati jer nisam baš neki ljubitelj voća i gledam smootie challenge na Youtubeu tako da... Prvi smootie koji sam pila je bio od banane i jabuke no mi se nije sviđao!
Kako sam od ranije voljela smootie od šumskog voća odlučila sam pokušati s njim i tako je nastao ovaj recept...




RECEPT ( za dvije osobe)

Pola šalice kupina

Pola šalice malina

Malo vode (ovisi o želji i potrebi)

PRIPREMA:
U blender sipajte pola šalice malina i kupina i dodajte vodu, otprilike do pola malina i kupina.
Nakon blendanja, sipajte sadržaj u neku čašu i zasladite i usrasite po želji!



Eto, to bi bilo to za ovaj post i nadam se da vam se svidio!
želite li još ovakvih postova ili ne?
Komentirajte, a mi se čitamo uskoro!





4 komentara:

  1. svakako ću isprobati smoothie :D i DAA želim još takvih postova, uvijek volim isprobati nešto novo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Ako voliš lava cake, prati moj blog... Uskoro recept za lava cake :)

      Izbriši