Pages

ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

Olival micelarna otopina + Demak up expert eye make-up remover - recenzija


Hej cure!
Moram priznati da me je i malo sram što nisam objavljivala na blogu više od deset dana!
Imala sam doma problema, ali eto me! I dalje sam tu! I to s novim postom! Kao što ste već mogle pretpostaviti, riječ je o receziji ova dva proizvoda za njegu i čišćenje lica.
Iako, moja rutina lica nije na svedena na samo ova dva proizvoda, njih sam još ranije upotrebljavala nego ostale, i jako su mi dragi, pa zašto ne početi od početka?


Olival micelarna otopina




U čemu dolazi?

Ova micelarna otopina dolazi u savitljivom plastičnom pakiranju.


Gdje sam je kupila i cijena?

Kupila sam je u jednom super konzumu na Trešnjavci, barem mislim da je to Trešnjavka. Točne cijene se baš i ne sjećam ali znam da je malo više od dvadeset kuna.


Što Olival kaže o njoj?

(Slika dolje)


A što ja kažem i mislim o njoj?

Zaista čisti kožu, temeljito, ali opet nježno. I šminku uspješno uklanja, čak i kada malo uđe u oko ne peče, ima ugodan miris, to je sigurno zbog smilja, i kako kažu iz Olivala, ona je bez parabena.
Vrlo je kompaktna jer ima čep koji se lako odvrne pa je prelijete u neku drugu posudu, a kad njom natopite balzinicu, izađe baš onoliko koliko ju trebam, ne izađe doslovno cijeli sadržaj iz bočice XD.

Kupiti ili ne?

Da, zaista je super za kožu, pogotovo masnu, i naravno, super je tu cijenu!






Demak up expert eye make-up remover


ari
U čemu dolazi?

Ovaj odstranjivač šminke dolazi u čvrstom prozirnom pakiranju.


Gdje sam ga kupila i cijena.

Kupila sam ga u Mulleru za nekih dvadeset kuna.

Što kompanija kaže o njemu?

A što ja kažem i mislim o njemu?

Ne isušuje područje oko očiju, dvofazni je, i zaista njeguje iako kad sam ga kupila nisam ništa očekivala jedino možda iritaciju jer ja imam ožiljak na oku od nesvjestice koji je tada bio krvario, ništa, ukratko, bolji je od Niveinog dvofaznog koji je skuplji.

Kupiti ili ne?

Ako volite dvofazne skidače šmnke s očiju, obavezno! I naravno, ukoliko imate suho ili osjetljivo područje oko očiju.


I eto ga, to bi bilo to za ovaj post, a mi se čitamo uskoro! <3


Nema komentara:

Objavi komentar