Pages

utorak, 31. svibnja 2016.

VET GOLD KREMA - RECENZIJA

Hej cure!
Danas sam jako uzbuđena jer nešto jako važno pripremam za vas, mislim da će se svima svidjeti,
a pogotovo lakoholičarkama :)
I da, sviđa li vam se novi izgled bloga? Pišite mi komentare.
Danas sam vam pripremila recenziju moje omiljene kreme za lice-Vet gold kreme.
Isprobala sam mnogo krema iz drogreija, ali ni jedna ni ni slična ovoj. Posebnost nje jest što je potpuno prirodna, ok nije baš potpuno, ali je od prirodnih sastojka, a po meni je najvažniji sastojak minerali mrtvog mora.
Dakle kao što vidite, krema dolazi u kutiji i kao što  još vidite, piše da je krema za životinje, ondosno za životinjsku kožu, ali zapravo je univerzalna.
Kad je iscjedite, odnosno istisnete iz tube, izađe dosta malo kreme, ali ako malo jače "potegnete" vidjet ćete da izađe onoliko sadražaja dovoljno za jedno mazanje lica. Meni služi i kao krema i primer, i da, ostavlja blagi sjaj, ali ako nanesete puder u kamenu, taj sjaj nestaje. Ja imam masnu kožu koja je sklona prištićima, ali uz redovito skidanje šminke i ovu kremu, nisu više toliko crveni i vidljivi, a neki se čak i totalno povuku.
Kad je razmazujete o koži, osjetite mala zrnca koja postepeno nestaju kad je totalno utrljate na kožu.
E sad, ukoliko je želite probati, javite mi se na gmail; marinasplace.work@gmail.com i da, cijena nije fiksna, tako da...
I eto ga! Stigli smo do kraja još jedne recenzije, a ako želite post moje rutine čišćenja lica, komentirajte!
Čitamo se uskoro!

1 komentar: