Pages

ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

Essence favoriti #1

Hej cure!
Kako ste mi danas?
Kao što već znate, izvukla sam pobjednicu giveawaya, a za one koje možda ne znaju to je NATALIJA JOVANOVIĆ.
Uglavnom, jučer sam imala tehničkih problema, fotić mi je crknuo, a mobitel, koji bi mi bio nekakva zamjena je na popravku, a onda mi je i modem također crknuo. Baš veseli dan, ha? No, dobro, novi fotić mi je jutros stigao, i ja sam se naravno, odmah bacila na posao.
 Danas sam za vas pripremila Essence favorite.
Dakle, imam puno Essence proizvoda jer su jeftini, a opet kvalitetni, no kako sam željela puno toga recenzirati, a opet, imam malo drugačije postove u planu jer je i meni, kada čitam samo recenzije na nekom blogu, ubrzo mi dosade, pa se bacam na čitanje drugačijih blogova, a vi mi recite dali i vama recenzije proizvoda dosade?

Essence the velvets matt sjenilo za oči
Evo sjenilo blago rečeno obožavam! Pigmentacija je na razini Chanel sjenila (iz iskustva znam) , a boja je elegantna i po meni otvara oči. Prava ljetna koraljna boja! Veliki plus! I naravno, lako se blenda. Cijena: 17 kn

Essence Cinderella highligther
Iskreno, ovo je moj prvi highligther, ali zaslužuje apsolutno sve pohvale! Ima neku predivnu boju k oja pristaje uz moj svijetao ton. Također, lako se blenda i nije uopće napadno (ako ga znate dozirati :) ) Cijena:Zaista se ne sjećam, ali mislim da nema ni smisla govoriti jer je ovo stara kolekcija koja je bila u prodaji početkom ožujka, a sad je više nigdje ne možete naći . :(

Essence wake up spring highligther brush
Odlučila sam ovaj prvi post završiti ovom famoznom četkicom iz Wake up spring! kolekcije. Po meni, ovo je najbolji proizvod cijele kolekcije, a priznajem, oduševljena sam jer zaista je mekana, lako se pere i nisam imala nikakvih  problema oko ispadanja dlaka. I love it!

i eto ga, to bi bilo to za ovaj post, a mi se čitamo uskoro!

Marina!

Nema komentara:

Objavi komentar