Pages

subota, 4. lipnja 2016.

Look by Bipa kistovi - recenzija

Hej cure!
Danas sam za vas pripremila recenziju look by Bipa kistova. Kao što već možete pretpostaviti, kupila sam ih u Bipi, a koštali su 89,99 kn. Isplate li se za tu cijenu, saznajte u ostatku posta.


Za 89,99 kn dobijete 5 kista od prave životinjske dlake. Iako se zalažem za prava životinja, moram priznati da ipak više volim kistove od prirodne životinjske dlake jer hvala Bogu, za kistove ih ne ubijaju, nego šišaju. Dolaze u maloj "torbici" koja je zaista praktična za putovanja, a opet ne pada prašina na njih. 


Kist za puder i rumenilo
Kist je mekan i ne izaziva iritaciju lica, jedino što je meni dosta puta pao (što ću kad sam nespretna?) pa mi se odvojila drška i  kist ili dlake ali ništa strašno, vruće ljepilo je riješilo problem :)
Lako se pere i pri pranju ne opadaju dlake što je veliki plus. Ja ga koristim za puder u kamenu, a za rumenilo imam drugi kist.

Kist za sjenilo
Znam, iako piše "angled" ili kist za uglove očiju ja ga ipak koristim za nanošenje sjenila preko cijelog kapka, a probala sam i za uglove očiju ali mi se nekako čini prevelik za to pa ga ipak koristim za nanošenje sjenila, a iskreno, i vama bih preporučila isto.

Kist za tekući puder
Neću baš puno pisati o njemu jer ne koristim tekući puder no kist se lako pere i dobro blenda. Također, nemam problema s otpadanjem dlaka.

Četkica za obrve
Lijepo uredi obrve, ali je po meni malo pregruba. No, ako volite takve četkice, onda je ova za vas.  Nisam imala poteškoća s pranjem (neki ovu četkicu peru, neki ne), a dlake uopće ne otpadaju.

Kist za sjenilo
Još jedan kist za sjenilo. Dobro, meni barem služi za sjenilo ali me podsjeća da Essenceov "smokey eyes" kist koji sam imala, dok se nije raspao. Toliko o njegovoj kvaliteti. No, ovaj super blenda sjenila (iako sam to samo jednom probala, moj pravi kist za blendanje je bio mokar jer sam ga čistila) i lako se čisti. Isto tako nisam imala nikakvih problema s ispadanjem dlaka.


I eto ga, to bi bilo to za ovaj post, a ne zaboravite na Giveaway, na koji se možete prijaviti samo danas, 4.06. do 20:00 (link). Imate li i vi ove kistove? Ako ne, koji su vam najdraži?
Čitamo se uskoro!


Nema komentara:

Objavi komentar