Pages

petak, 3. lipnja 2016.

Ari by Ariana Grande - recenzija

Hej cure!
Danas sam za vas pripremila recenziju mog omiljenog parfema-Ari by Ariana Grande.
Dakle, riječ je o parfemu koji je jako dugo bio na mojoj wish listi, i kad je moja teta dolazila k meni za rođendan (inače živi u Njemačkoj), pitala me što da mi kupi, pa kao što sam rekla da je dugo bio na mojoj wish listi, zamolila sam je da mi ga kupi. Kad mi ga je kupila i konačno stigla u Hr, shvatila sam da je već stigao u Hr. Priznajem, tada sam samu sebe namagarčila xD. No, nisam se pokajala, jer miriši fantastično, no krenimo od početka.

Dolazi u količini od 50 ml i košta 39,99 eura (postoji i manja i veća verzija ovog parfema, a ovo je srednja verzija). Na kutiji se nalaze Arianine slike, a na gornjoj strani kutije se nalazi njen potpis, a sama kutija je ugodne lila boje.

Obojan je u nježno rozu ili baby rozu boju koja meni osobno odgovara, ali miris....
Miris se jednostavno ne može opisati, osjeti se malo kokosa i vanilije, ali nije samo to, uglavnom miriše božanstveno i miris je zaista dugotrajan, meni je zano trajati cijeli dan unatoč znojenju i ostalim "preprekama".

Imate li i vi ovaj parfem? Ako da, kako vam se čini?
Koji vam je najdraži parfem?
Pišite mi u kometare, a mi se čitamo uskoro!


Nema komentara:

Objavi komentar