Pages

četvrtak, 2. lipnja 2016.

M.A.C. lipstick- peach blossom - recenzija

Hej cure!
Priznajem, malo sam tužna što se nitko nije prijavio za giveway, ali nadam se da će se bar 10 prijaviti danas. Zašto se ne želite prijaviti? Molim vas ko Boga, pišite mi u komentare.
Danas sam za vas pripremila recenziju mog najdražeg ruža. Super je i za školu, jer se čini kao da imate balzam za usne u boji. Cijena mu je 150 kn. Za to dobijete tri grama proizvoda kojeg trebate potrošiti u roku od godinu dana. Ja ga imam mjesec dana ali mislim da sam ga za to vrijeme "sasvim pristojno" potrošila.
Kupila sam ga u Ilici 7, jedinoj M.A.C. prodavaonici u Hr. Dolazi u klasičnom M.A.C. pakiranju. Nije viva glam ni mat ruž, već onaj klasični M.A.C. ruž. Ne vidi se na fotografijama, ali u sebi ima sitne, sitne šljokice. Toliko su sitne da ih jedva vidite, i to pod samo određenim svjetlom.
Priznajem da je onako malo masniji ruž, ali opet, samim time lakši za aplikaciju na usnama, ali i skidanju istoga. Inače, ovo je moj drugi mac ruž. I da, zaista vrijedi te pare. Jer kad ga isprobate, neće vam biti žao ni lipe!
I eto ga, to bi bilo sve za ovaj post, a mi se čitamo uskoro!

2 komentara:

  1. nemoj biti tužna ;) odmah smo se par nas prijavilo za darivanje :* kako ruž izgleda na usnama? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj baš sam vam slikala i sve, ali nije mi to, to. Jednostavno su užasno mutne slike :( Možda ću staviti na fb..

    OdgovoriIzbriši