Pages

četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Outfit - MINIONS STYLE!


Hej cure!
Danas imam jedan outfit post za vas.
Meni su generalno outfit postevi dosadni, ali ne svi. Ima nekih u kojima se vidi da je sama kombinacija pažljivo osmišljena i slikana što mi se sviđa, a ne da samo uzmeš prvu krpicu koja ti padne pod ruku i to obučeš (što se meni često dešava kad kasnim ili žurim u školu).
I da, moram priznati da smo se ja i mama (koja je izvrstan fotograf), poprilično zabavile, ali i uznojile jer je vani bilo (u trenutku snimanja) oko 30 stupnjeva, ali nema veze, isplatilo se, jer, fotke su tu, a ja sam zadovoljna rezultatima (zasad).


Ovi "Minions tregeri" (kako ih ja zovem) su iz New Yorkera (točne cijene se ne sjećam). Inače, mislim da su super za ljeto jer su (barem moji) od prozračnog i finog materijala iako je to zapravo "radnička odjeća". Iskreno, osjećam se kao Minions u njima, a mislim da tako izgledam (samo što nisam obukla žutu majicu jer mi ne stoji, a opet, bijela je elegantnija), veselo i nekako slatko. Ukratko, primjereno svojim godinama.


Što se majice tiče, i ona je iz New Yorkera. Obožavam ove resice koje me malo podsjećaju na boho stil, ukratko, prava ljetna majica s boho detaljem (zato nosim tregere na jednom ramenu da se vidi ovaj zanimiljivi motiv). Motiv me podsjeća na Inke i takve slične kulture. Također, sve što nosim je od pamuka da se ne znojim dodatno.


Naočale su iz Mullera, a japanke iz Hawaianasa.
Ljeti općenito volim japanke, a ove su mi posebno drage. Što se tiče naočala, pomalo su mi glomazne ali mi se sviđa "mirror" efekat na prednjim staklima što ih čini još zanimljivijim.


Frizura je totalno jednostavna, moja omiljena. Iako mi je ljeti vruće, ne volim vezati konjski rep jer mi se ne sviđa kako meni stoji.
Skupila sam pola kose (razumjete me), i zavezala rep koji sam zatim omotala oko njegove osi (da napravim malu punđicu) i sve to pričvrstila ukosnicama.

Nema komentara:

Objavi komentar