Pages

ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

BAĆINA - mjesto gdje se jezero uljeva u more koje odiše bezvremenskom ljepotom


Hej cure!
Neću vam napisati da danas imam za vas drugačiji post jer će (barem dok sam na moru) ovo biti ućestali postovi.
Zašto?
Šminka, kozmetika i recenziranje gore navedenog mi je postalo dosadno pisati, a i čitati.
Nedavno sam počela čitati Lifestyle i travel blogove i moram priznati da su mi se jako svidjeli jer ih nema baš puno (kvalitetnih), a opet, blogova o šminci i kozmetici ima na bacanje (ovom izjavom ne želim nikoga uvrijediti, ovo je samo moje mišljenje).

Baćina se nalazi pokraj grada Ploče (grad u Dubrovačko-neretvanskoj županiji) iz kojega se ide na trajekt za Trpanj, no, nije baš poznat kao turistička atrakcija.
Sama Baćina je, kao što i u naslovu piše, mjesto gdje se jezero (jedno od Baćinskih) uljeva u more.
Inače, za one koji se boje zmija, u Baćinskim jezerima ima bjelouški, a na plaži u Baćini, iako ih nema toliko puno, ima zmija (ali ih više ima na jezerskoj strani, budući da je more slano).
No, hvala bogu, to su samo bjelouške, koje inače nisu zmije otrovnice.
Ali, prije nego što nastavimo post, dat ću vam jedan razlog, zbog kojeg se odvjek volim kupati u Baćini (iako tamo nemam kuću).

Mislim da me razumijete.

Još jedna dobra stvar jest ta što na njihovoj plaži nema mnogo ljudi... Znate ono kad konačno dođete na plažu i ne možete ni prst staviti, a kamo li ručnik?
E pa toga nema na njihovoj plaži, jer su tamo samo ljudi iz Baćine ili okolice (koji su zaista ljubazni).


Moram priznati da je more dosta hladno (na mjestu gdje se jezero uljeva u more, što je normalno), ali budući da je dosta dugačka plaža (nema šljunak, hvala Bogu... Vidjet ćete na ostalim fotografijama kako izgleda). što ste udaljeniji od mjesta gdje se jezero uljeva u more (već mi je to čudno počelo zvučati) to vam je more toplije.

Mislim da sam vam sve napisala što sam željela, a molim vas, ako vam se sviđa ovakav tip posta, napišite mi u kometare. Također, napišite mi da li ste ikada posjetili ovo divno mjesto, a ja vas ostavljam sa slikama!

(masline su doslovno na plaži)



 

Nema komentara:

Objavi komentar