Pages

srijeda, 31. kolovoza 2016.

Ponekad je dobro biti ono što zaista jesi...


Hej cure!
Oprostite što post kasni, bolesna sam (imam temperaturu, ništa strašno, ali opet, slab si jer te ista i iscrpljuje), pa nisam mogla objaviti na vrijeme jer sam se jednostavno morala odmoriti od svih uređaja.
Danas za vas imam još jedan outfit post koji sam potkrijepila nazivom  "Ponekad je dobro biti ono što zaista i jesi...". Zašto? Danas skoro svi mi želimo biti netko drugi ili promijeniti nešto na sebi, želimo biti savršeni, žene, djevojke, pa čak i djevojčice. Šminkamo se i oblačimo kao odrasle žene, a kada neka obuće majicu na Minnie Mouse (ili bilo kojeg crtanog junaka) je djetinjasta i glupa, a one koje su  polugole one su in i cool.


Ovaj tmurni dan me je "natjerao" da se nešto toplije obučem jer je padala kiša.
Upravo zato sam odabrala ovu majicu na ovog preslatkog medvjedića koji mi je osvježio cijelo kupnu kombinaciju.
(Ne znam zašto nisam stavila jednu sliku na kojoj se on dobro vidio).

 
(Nadam se da ga donekle dobro vidite.)
Što se tiče nakita odabrala sam ovu zanimljivu ogrlicu od murano stakla koju sam kupila u Puli.
Cijena joj je oko 250 kuna, dosta je skupa ali je jedinstvena.
U samoj prodavaonici je bilo oko 2000 i više ogrlica, ne šalim se, i ja sam u moru ogrlica izbrala nju. Sve ostale su bile totalna klasika, biseri, koralji, bižuterija, a vjerujte mi na riječ, što god da obučete, ona će se istaknuti.
 
 
Na glavu sam stavila ovu kapu/šiltericu/ne znam kako da je nazovem koju nisam posudila od brata ili nešto slično nego sam je kupila u jednoj od mnogobrojnih suvenirnica u Gracu (ne mislim na Graz).
Također, pisala sam o tom mjestu pa možete slobodno pročitati i taj post (klik).
 
 
 
 Budući da je bilo dosta hladno, uzela sam i ovu sivu vestu koju sam kupila prije par godina u Benettonu. Pamučna je i sva mekana iznutra, iako je dosta tanka, taman za ljeto. Cijene se nažalost ne sjećam.
Prije sam kupovala u Benettonu ali sada više ne jer nemaju neke dobre stvari pa sam se prebacila u New yorker koji mi je za sada super!
 
 
Uzela sam i ovaj mali platneni ruksak s mornarskim uzorkom koji mi se savršeno uklopio jer sam na glavi imala i onu kapu/šiltericu/šta već. Kupila sam ga u jednoj suvenirnici u već spomenutom Gracu, a koštao me je samo sto kuna.
Mislim da sve znate da bi u bilo kojem Shopping centru on došao 300, 400 kuna (uvjerila sam se sto puta). Kvaliteta mu je odlična tako se on definitivno isplatio kupiti.
 
 
Hlačice su iz H&M-a u ovom boho stilu. Inače uvijek tvrdim da mi boho stil uopće ne stoji, ali nekako sam se počela premišljati. One su jako udobne i super izgledaju, a kad hodam, budući da je tkanina prozračna i lagana, lijepo mi "masira" nogu što obožavam!
Ok, nije to sad tako jako, ali je baš nježno. Ove hlačice nosim i po kući.
 
Sandale su Clarksove, jako udobne,  ali me  gornji ramenčić uvijek lagano žulja,. Kupila sam ih prije par godina u Humanicu, a cijene se ne sjećam.
 
I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio,!
-MG.
 

Nema komentara:

Objavi komentar