Pages

petak, 7. listopada 2016.

Fall essentials 2016


*Post sadrži PR uzorke


Jesen je stigla. Prvi vjesnik jeseni jest nova školska godina, a tek zatim ide prvi dan jeseni. Jučer kada sam pokušala snimiti atumn essentials je bilo 26 stupnjeva i bila sam u kratkim rukavima, a danas sam vać u svojem pamučnom džemperu (nešto tanji džemper, ali je opet džemper) i vani pljušti kiša. Nekako ne znam, već mi je dosta vrućine i sunčanih dana. Inače ne volim kada vani pljušti kiša (jedino to volim kada sam bolesna, nekako osjećam grižnju savjest jer bi mogla biti vani), ali sada sam presretna zbog toga.
Uglavnom, danas imam za vas atumn essentials odnosno jesenje favorite ili neke stvari koje će mi obilježiti jesen jer ih sad već koristim, a jesen je počela. Možemo krenuti s postom!




Beauty stvarčice


Ruževi
Iako dolazi hladnije vrijeme kada se obično nose upadljiviji (tamniji) ruževi, ja i dalje ostajem vjerna nude ruževima (to pravilo ne vrijedi za Helloween i fašnik, tada nosim sve tamnije ruževe) koji su zapravo i primjereni mojoj dobi.


U zadnje vrijeme volim i olovke za usta. Ne znam zašto, jer nikada nisam voljela olovke za usta, pogotovo one koje se moraju šiljiti jer naravno, dok se šilje, već si pola olovke bacila, a koristila si je samo nekoliko puta, odnosno dok se nije istupjela. Nedavno sam ugledala Revlon stalak u Kozmu i prvukle su me te njihove olovke zbog lijepih boja. Moj odabir za ovu jesen su: (s lijeva na desno)

-Revlon colorstay  olovka za usne (broja se ne sjećam,)

-Essence  olovka u nijansi 05 soft berry

-Essence olovka u nijansi rock me!

-Essence matt matt matt ruž u nijansi 02 Beauty-approved!

-Essence matt matt matt ruž u nijansi 03 A girl of today!

-Essence sjajilo za usne (ne znam broj niti nijansu ali je on izašao iz asortimana, a imate sada i neke novitete slične njemu)

Iskreno, ne volim toliko Essence sjajilo jer je za moj ukus užasno ljepljivo ali on mi je opcija kada su mi suhe usne (što je često u jesen i zimu) jer ih ovo sjajilo ne isušuje dodatno.
Najviše volim iskreno nosim matt matt matt ruž u nijansi 02 jer je nekako najviše nude i izgleda skoro pa prirodno na usnama.


Balzami za usne
Obožavam balzame i balzame u boji (iako su mi oni nekako više kao ruževi koji hidratiziraju usne)!
Naravno, u jesen i zimu su nam usne užasno suhe i to je razlog zbog čega u svakoj torbici ili džepu imam po jedan balzam. Nije bitno koje je boje, samo da hidratizira! Iako su mi svi razbacani po kući (na koji naiđem, taj koristim!) izdvojila sam vam svoje favorite:

-Eos strawberry sorbet

-Eos passion fruit

-Labello lip butter (Vanilija i macadamia)

-Rosal lip balm natural

-Baby lips electro (Oh orange!)

-Essence BB beauty balm 

Kao favorit bih definitivno izdvojila Eos strawberry sorbet jer on definitivno najbolje hidrira usne dok su drugi ok što se tiče hidratacije ali nisu toliko dobri (pa čak ni Rosal natural, ali sam ga izdvojila kao favorit zbog mirisa. Jesam li jedina koja obožava miris klasičnog Labella?), dok mi je što se tiče boje na usnama favorit BB balm (ne ostavlja onaj jarki crveni trag, ali sam ga trebala dodatno razmazati na ruci da bi boja bila realnija)




Čitanje

Jesen je kao godišnje doba koje je stvoreno za čitanje! Hladniji dani nas jednostavno "tjeraju" da ostanemo doma, a kada nas doslovno počne boliti glava od mobitela, laptopa i  ostale tehnologije, jedostavno uzmemo knjigu u ruke, a nerijetko i ne znamo koju knjigu pročitati. Ovo su moje jesenjske preporuke...

-Cura na netu (Zoe Sugg)

-Cura na netu na turneji (Zoe Sugg)

-Nasljednica (Kiera Cass)

Moj izbor za ovu jesen je nekako poprilično siromašan jer imam u vidu par knjiga koje želim pročitati ali nisam još posjetila knjižaru (nekako mislim da ću sutra, ali stvarno sutra), a knjige koje ću uzeti i pročitati će se vjerujem naći u zimskim favoritima.

Ne znam zašto, ali u zadnje vrijeme volim čitati neke serije knjiga ili trilogije (koje se najčešće pretvore u seriju knjiga).
Što se tiče ovih tri knjige, "Nasljednica" od Kiere Cass ima četiri nastavka (ovo je četvrti, ali će ih biti još). Ostale knjige iz ove serije nisu na slici jer sam ih dobro "pospremila". Inače, knjiga mi se jako sviđa jer me pomalo podsjeća na davnine (ali je zapravo vrijeme radnje sadašnjost), ali je personalizirana. Zanimljiva priča, ako se nađete u nekoj prilici da je vidite u knjižari, obavezno je malo prolistajte ;)

Što se tiče "Cure na netu" od Zoe Sugg, za one "ozbiljnije čitatelje koji traže dosta toga od knjige, ovo definitivno nije knjiga za njih. Jednostavna, maštovita i lagana priča bio bi najbolji opis ove knjige. "Cura na netu na turneji" (prijevod je, uz dužno poštovanje, po mojem mišljenju grozan), je knjiga slična prvoj, ali nije ista priča ili kopija. Da me netko pita koja mi je draži nastavak, rekla bih drugi, jer je pomalo napetija i zanimljivija. Također nije završena priča, pa tako s uzbuđenjem čekam nastavak!




Fashion

Odjeća

Što se odjeće tiče, nisam previše zahtjevna jeseni, samo želim da je ono što nosim udobno i toplo, pa upravo zato i biram ovu hoodie-cu iz New yorkera i crne hlače koje se sire od koljena moj must have koji stalno nosim. Veliki plus!




Nakit

Što se nakita tiče, najrađe nosim ogrlice. Nikada nisam bila fan narukvica tako da za jesen biram ovu ogrlicu od murano stakla (imali ste je priliku vidjeti na blogu) i ovu oglicu u obliku srca koja osvježi crnu ili sivu kombinaciju!




To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio jer sam se ovaj put zaista potrudila, i da, objavila sam ga malo ranije. Što vam se najviše sviđa od ovih stvari. Jeste li i neke kupile ili isprobale i ako jeste, kako vam se čine? Hvala vam što opet komentirate, zaista mi uljepšate dan :*


-MG





Broj komentara: 5:

  1. Super si!!!
    Pratim te ako zelis uzvrati: https://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobar post. Stvarno si ga super napisala i stvarčice su predivne <33
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Post mi se bas dopada, kao i proizvodi, pratim te :D

    majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo sam otkrila tvoj blog, super si! Ja također pišem beauty blog, pišem o svemu, od recenzija, dekorative, preparative i svega što bi te moglo zanimati. Pa ako imaš vremena klikni na link :)

    http://jazzybellee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši