Pages

ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Liebster award


The Liebster award jest nagrada kojom se nagrađuju "manje" blogerice, točnije one koje imaju ispod 200 članova bloga. Dakle, to je po meni nešto slično tagu, ali opet, nije ni tag.
Iako me nitko nije nominirao (bar mislim, a ako netko je, neka mi se javi gdje god želi), ovaj award mi je jako zanimljiv jer blogerice jedna drugoj postavljaju pitanja tako da pitanja nikada nisu ista.
Ovo sam vidjela kod dragog mi Forever bloga (klik na ime), te mi se jako svidjela sama tematika, a i njezina pitanja koja je ona postavila, te joj se ovim putem zahvaljujem!

1. Koji je tvoj najdraži parfem koji si posjedovala?

Definitivno je to "Ari by Ariana Grande" parfem koji miriše apsolutno savršeno, a i ima veliko značenje za mene jer sam Arianator i zaista je volim!


2. Kada si bacila najviše novaca na jedan proizvod?

Joj, ovo je teško pitanje (ne zato što sam rastrošna već zato što nemam tu naviku), ali mislim da je to bio M.A.C.-ov ruž Peach blossom (recenzija ovdje).

3. Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada nećeš zaboraviti?

Iako ovaj blog postoji tek pet mjeseci, doživjela sam tolike uspomene koje nikada neću zaboraviti ali mislim da mi je najdraža bila kada sam održala giveaway jer sam prešla 500 pregleda te je moj giveaway podjelilo par blogerica (na Facebooku) i kada sam ušla u blog vidjela sam ne 500, već 1500 pregleda! Točno se sjećam, doslovno sam počela skakati po kući od sreće!


4.  Koji je tvoj najveći cilj koji želiš postići s blogom?

Zaista zanimljivo pitanje. Da budem iskrena, voljela bih svojim blogom uveseljavati svoje čitatelje, i također bih voljela da ovaj blog raste kako i na kraju raste, svakim danom, te se nadam da će to rezultirati nećemu fantastičnom!

5. Šta je ono što te najviše nervira kada je u pitanje bloganje?

Iako volim pisati blog i sve, mrzim kada imam kreativnu blokadu! Niti nemam ideju za post, niti za izgled bloga... Barem mi se to ne dešava često. 😀

6. Koji je tvoj posao iz snova?

Sad ću zvučati djetinjasto (ali ja i jesam dijete, zar ne?), ali to je  bloganje! Zarađuješ, a radiš ono što voliš! Za neke druge poslove je definitvino grafički dizajn jer volim dizajnirati svoj blog, a upravo sam shvatila da je sve nekako povezano s blogom.

7. Šta ti misliš o tetovažama i da li bi ikada željela imati jednu?

Tetovaže su mi ok, ali jedna malo veća ili nekoliko malih, ali mi je odbojno puno velikih tetovaža.
Inaće, voljela bih istetovirati mamino ime na ruci i to je to.

8.  Plastične operacije: DA ili NE? - Zašto?

Ne znam, nisam baš nešto ni previše za njih, ni previše protiv... Osobno imam problem s klempastim ušima ali mi ne stvaraju veliki problem ali sam pomalo nesigurna s njima pa ću vidjeti, imam još vremena do punoljetsva. Ako netko ima problem s nesigurnosću ili je imao neku nezgodu koja mu je ostavila trajne ožiljke, tada i jesam za (naravno u normalnim količinama), ali npr. Kardashianke su mi preumjetne, i na kraju, izgledaju jeftino s toliko silikona (ne želim nikoga uvrijediti s ovime, ovo je samo moje mišljenje).

9. Koji je tvoj najdraži film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji bi bila lik i zašto?

Budući da sam velik fan filmova, zaista mi je teško odgovoriti na to pitanje jer ih imam najmanje 10 najboljih, ali mislim da mi je najnajnajfilm ikada Sam u kući 4! Naravno, željela bih biti Kevin i raditi spaćke onim ljudima.

10. Imaš li neku smiješnu (kratku) priču za ispričati?

Jako sam nespretna osoba, i imam ih bezbroj, ali najnovija mi je bila ta kad sam letjela za Njemačku (iz Zagreba) i prolazila sam kontrolu, a u torbi koju sam nosila u avion sam imala sto stvari, uključujući knjige, mobitel, fotić...  Ali sam očito bila sumljivac i odnjeli su mi torbu na detaljno testiranje, a mama u tom trenutku nije mogla sa mnom. Toliko sam se uplašila da sam, kad su raditi test na torbi, rekla: "Ako nešto nađete što nije dozvoljeno, netko mi je to podmentuo." Naravno, svi su me čuli jer sam bila malčice glasnija od planiranog te su se svi nasmijali, ali barem mi je torba  bila čista.


I evo ga, odgovorila sam na svojih deset pitanja, a sada ću nominirati druge blogove koji imaju manjr od 200 članova.


Nominirani su:

Svi blogovi koji imaju ispod 200 clanova, a da nisu već odgovarali na ova pitanja!


Svi nominirani trebaju:

1. U post postaviti link bloga koji ga je nominirao (budući da sam vas ja nominirala, link mog bloga)

2. Nominirati 5-10 blogova ispod 200 članova

3. Postaviti blogovima 10 pitanja (u postu u kojem ste odgovorili na pitanja)

4. Obavijestiti ih u komentarima da su nominirani

5. Naravno, odgovoriti na pitanja koja ću vam postaviti



Pitanja:

1. Da li si ikad željela obrisati blog? - Zašto?

2. Voliš li više slikati svoje slike za blog ili ih uzimati preko interneta?

3. Tvoje mišljenje o hejterima?

4. Zašto si pokrenula blog?

5. Voliš li se slikati? (Sebe, ne okolinu)

6. Da li ti je teško uskladiti blog s drugim obavezama?

7. Tvoje mišljenje o trač časopisima?

8. Da ti netko ponudi Youtube kanal od 20 milijuna pretplatnika na kojem se hejt komentari automatski brišu, super kameru, ali je uvjet da obrišeš blog, što bi izabrala?

9. Da možeš živjeti ili bez vode ili bez hrane, što bi odabrala? (da je moguće, naravno)

10.  Vjeruješ li u muško-ženska prijateljstva?


I to bi bilo to! Nadam se da vam se svidio post, drago mi je što komentirate jer onda točno znam što želite čitati na blogu, molim vas tako i nastavite!

-MG.





Broj komentara: 5: