Pages

petak, 21. listopada 2016.

Stvari koje (ne) volim kod Halloweena! 😱



Halloween (ili Noć vještica) jest dan kada se svi maskiramo, rezbarimo bundeve, a čak i poneko traži slaktiše. Neki to smatraju blagdanom, neki zezancijom, a neki čistom glupošću. Mišljenja su zaista podijeljena i u to ne bi ulazila, ali je Halloween u Americi ipak prihvaćen kao blagdan (kod nekih ljudi, opet napominjem)...


Ok, ok, dosta pametovanja o Halloweenu (ne želim pisati Noć vještica jer mi Halloween ljepše zvuči)!
Danas sam za vas pripremila jedan Halloween post. Iako ga osobno ne slavim, volim se jače našminkati i obući u crno na taj dan (jedan taman ruž samo čeka Halloween) i to mi je nekako kao uranjeni karneval.
Uglavnom, u nastavku doznajte 5 stvari koje volim, a i koje ne volim kod Halloweena.





Volim...

1. Maskiranje

O da, maskiranje definitivno najviše volim kod Halloweena. Naravno, najčešće sam vještica (s crnim ružem). Moram priznati da je za mene Halloween kao drugi fašnik (bez krafni).

2. Party!

Ne znam za vas, ali ja i moje prijateljice uvijek organiziramo mali party koji zna potrajati do kasno u noć, ali opet, svi znamo da je sljedeći dan praznik tako da ne moramo u školu!

3. Večernja šetnja

Ja imam rutinu da, kada padne noć, odem prošetati s mamom ili prijateljima jer u mojoj ulici skoro sve kuće izrezbare bunedeve i postave ih na prozor tako da uvijek gledam te bundeve koje zaista lijepo izgledaju!



4.  Praznik!

Naravno, svi znamo da nakon Halloweena dolaze Svi sveti ili dan mrtvih, a to je neradni dan što znaći da nema škole na taj dan!


5.  DIY!

Recite mi da nisam jedina koja danima prije planira kako će ukrastiti sobu, hoće li kupiti kostim ili ga izraditi, hoće li ona organizirati mali Halloween party ili njena prijateljica... Sve se to svede na DIY.
Iako ima ljudi kojima nije problem naći sat vremena u danu za neki mali DIY projekat (a, možda će samo nastaviti isti od prethodnog dana), dok se nekima jednostavno ne da. Halloween je super povod za nove DIY projekte!


Ne volim...

Naravno,  ima i nekih stvari koje baš i ne volim kod Halloweena...

1. Bundeve!

Ne, nije da ne volim bundeve u smislu rezbarenja (baš naprotiv, to mi je zakon) već meni one smrde dok se rezbare. Ja zaista ne znam što je sa mnom i da li sam jedina, a vi mi pišite u komentare da li i vama bundeve smrde.

2. Hororci!

Dok ja imam rutinu večernje šetnje, neki ljudi imaju rutinu gledanja hororca za Noć vještica (nevjerojatno, nisam napisala Halloween) koje ja organski ne mogu podnjeti.
Sigurno se pitate zašto bih ja i trebala gledati hororce? Naravno, da bih bila in i cool jer bi u suprotnom ispala luzerica ali ja to jednostavno ne mogu, a iskreno, nisam ni pokušavala pogledati horor.

3. Frka oko klaunova!

Joj, ovo je nešto prestrašno! Svi znate za one klaunove koji plaše djecu, u sred noći se pojavljuju na autocestama, a nažalost, neki i ubijaju ljude. Zašto? Čemu? Same fotografije tih "klaunova" me tjeraju na jezu. Što mislite o njima?








I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, komentirajte što god želite (ali zaista)!



4 komentara:

  1. Odličan post! Jako mi se sviđa ideja za post, pa možda i sama napravim takav. Slike su preslatke, prave za Halloween. I ja također ne volim stvari kao i ti... ali stvarno, bundeve smrde, užas... a klaunovi... još gore! Inače odličan post!
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi ne slavimo halloween u Srbiji, ali jako volim da gledam kako se to slavi u inostranstvu. Interesantno je nacin sminkanja, i oblacanja bas za taj dan, kao i kako ga Amerikanci proslavljaju. Ali nikad se ne zna, mozda to za koju godinu pocne i kod nas da bude ritual. Inace, sjajn post. I da, jako mi se svidja tvoj blog pa sam se odmah uclanila. ☺

    Na mom blogu je novi post, povodom 2 rodjendana bloga pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni Hrvatska nema neki ritual slavlja Halloweena, ali ja osobno volim se našminkati, obući... Ali moram priznati da se svake godine Halloween sve više obilježava u Hrvatskoj pa se ne bi čudila da Halloween dođe i kod vas u Srbiju. Drago mi je što ti se sviđa moj blog <3

      Izbriši