Pages

subota, 26. studenoga 2016.

5 stvari koje jedva čekam u 12. mjesecu (collab s Petrom)


Holo ljudi! (Dap, i ja sam Holosexual, ako ne znate što je to ili vas zanima napišite u komentare da bih vam objasnila)
Nisam neki ljubitelj collaba ali sam nedavno mislila napisati jedan te sam pitala Petru sa bloga This is my life hoćemo li napisati neki te mi je ona pozitivno odgovorila ;)
Petra, hvala na pristanku, a vi naravno posjetite njen blog This is my life (klik na ime).
Joj dobro, ovaj uvod je već zaista mrvu predug tako da možemo krenuti :)

1. Božić!

Definitvino je to najveći razlog! Nekako volim cijelu tu Božićnu atmosferu i znam da nisam jedina :)



2. Pokloni!

Ok, koliko god mi voljeli darivati sve i svašta, ipak moramo priznati da je neprocjenjiv osjećaj kada trgamo (ja nikad ne "štedim" ukrasni papir, ja to odmah trgam) ukrasni papir te još ukoliko dobijemo nešto što želimo, našoj sreći nema kraja!


3. Ukrašavanje sobe!

Da, obožavam ukrašavati sobu raznim ukrasima, lažnim snijegom... Što reći, ja sam definitivno kreativna dušica :)


4. Klizanje!

Ok, mislim da svi znate da ja obožavam klizanje te da ga također i treniram (taj post možete pročitati ovdje), a iako mi sezona počinje već u listopadu, nekako mi je najdaže klizati zimi jer je to zimski sport.

5. Nova godina!

Kao što vrijedi i za Božić, Nova godina mi je također jako draga, jer sama činjenica da je Nova godina novi početak, a svaki novi početak je dobar! Također, jesam li jedina koja obožava vatromet?


Nadam se da vam se svidio ovaj post, a vi pišite u komentare što vi najviše volite u 12. mjesecu!

Hvala na čitanju!
-MG

Broj komentara: 11:

  1. Odličan post draga! Bilo mi je drago surađivati s tobom i ja obožavam trgati papir, hahah :* I hvala ti što si me uopće kontaktirala!
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tragnje papira mi je vrh! I meni je bilo drago surađivati s tobom, te hvala tebi što me nisi odbila. :*

      Izbriši
  2. Mi ne slavimo Božić, ali Nova godina je jedan od najboljif fenomena i praznika.

    LifeInMyStyle - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Takoder jedva cekam Bozic. Obozavam cijelu atmosferu i to sta je centar grada ureden. Nazalost nikada nisam isla na klizanje, ove godine bih mogla ici. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj da, obožavam advent u Zagrebu! Obavezno odi na klizanje, zaista je zabavno!

      Izbriši
  4. Ne znajući da si i ti baš sada objavila ovaj post i ja sam uradila istu temu na mom blogu..Nadam se da ti ne smeta :) Tvoja lista je super <33

    forever-blogm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi, drago mi je da slično razmišljamo :) Hvala ti!

      Izbriši
  5. Odličan post na oba bloga! Jesi li za collab samnom?
    paulasdiaryblogger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Što se tiče collaba, za sada imam druge posteve u planu :)

      Izbriši
    2. Oki, nema veze! Učlanila sam ti se u blog, pa ako možeš, uzvrati
      paulasdiaryblogger.blogspot.com

      Izbriši