Pages

subota, 19. studenoga 2016.

Uređenje sobe + vlog


Hello!
Kao što vidite po naslovu današnji post je uređenje moje sobe, točnije neke dekoracije za nju i tako slično,  jer iako sam svoju sobu preuredila prije dvije godine, dosadile su mi neki detalji, a ionako se bliži Božić te ćemo sljedećeg tjedna upaliti prvu adventsku svijeću, pa sam pomislila, zašto da ne, te sam se uputila u Lesninu, a kako je to izgledalo pogledajte u videu:



A sada da vidimo dojmove o novim detaljima.....


Jastučići

Što se ukrasnih jastuka tiče, najdraži mi je naravno s motivom fotića, jer mislim da je totalno u "blogerskom" stilu, a i boja je super! Nakon njega, željela sam neke "sezonske" jastučiće s Božićnim motivima. Ne mogu se odlučiti koji mi je lijepši od ta dva!


                                                          Poster!

Moja soba je u bijelo ljubičastom stilu, tako da mi se ovaj poster činio idealnim, a moram priznati, zaista se uklopio.



                                                         Slika!

Ovu malenu slikicu sam objesila pokraj mog velikog ogledala i moram priznati da je zaista dobitna kombinacija!



*Ovaj vlog je snimljen prije tjedan dana, a dojmovi su napisani danas (19.11)


To je to za ovaj video, sljedeći tjedan u nedelju palimo prvu adventsku svijeću, a ja uvijek volim blagdane i taj duh koji oni nose tako da možete očekivati postove na tu temu.

Hvala vam na čitanju!

-MG.





Broj komentara: 6:

  1. Woow! Soba ti je preslatka, baš u nekom girly looku :) Jastučići su preslatki isto kao i poster i slika *-*
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A - This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Vidjela sam Q & A ali nisam mogla smisliti neko dobro pitanje (a da nije privatnog tipa), ali ću se potruditi :)

      Izbriši
  2. Jastučići su me oduševili :O Preslatki su zaista. Super post, kao i ove forografije!! :)

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Soba ti je preslatka. I ja se radujem prazničnoj atmosferi i Novoj godini, a Božić se kod nas ne slavi. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Life In My Style

    OdgovoriIzbriši