Pages

ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Inspiracija za pisanje bloga...


Ne, ovaj put mi se ruke ne tresu dok ovo pišem, ali zato imam leptiriće u trbuhu.
Već sam pisala na ovu temu, točnije kako sam započela blogati, što doduše nije isto, ali je slično. Par dana nakon toga sam ga izbrisala jer nisam bila zadovoljna s njim, točnije bio je prekratak.

Moja inspiracija nije zapravo bila inspiracija jer sam pratila samo par njih ali nisam bila na njihovom blogu 24 sata dnevno. Mislim da svi znate da imam fobiju ali ne znate da nisam bila u stanju ići u školu (to je, doduše bilo par tjedana prije praznika) te da sam imala napadaje panike doslovno kad god bih jela. Jednostavno sam stalno na to mislila i morala sam pronaći neku zanimaciju, točnije hobi kako bi mi odvukao misli s napadima i svime što ide uz to, (Ako vas zanima više o cijeloj toj panici i svime, napisala sam post na tu temu ovdje) a ovaj sam blog otvorila mjesecima prije (ne znam točan mjesec, a kamo li datum), pa sam napisala svoj prvi post koji možete pročitati ovdje.

Znam, nije baš "idealan" početak, nisam željela biti slavna blogerica, niti sam mislila da će itko čitati moje postove, ali eto, i to se desilo! Sada imam šansu otići na Balkan blog fest, ali o tome ćete više saznati uskoro...
Znam da je ovo bio kratak post, ali će sljedeći biti zaista dug.
Hvala na čitanju!

-MG

4 komentara:

  1. Odličan post draga! Jako mi je drago da si odlučila blogati :) Super post, i nadam se da ćeš ići na BBF :*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako je post kratak meni se mnogo svidja. Veoma inspiriše i meni je drago što si pronašla zanimanje.

    https://lifeinmystyle311.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši