Pages

utorak, 6. prosinca 2016.

Pitanje!

Holo ljudi!
Ovo je samo malo, kratko pitanje koje me već duže vrijeme kopka... 
Da li bi željeli da napišem Q & A?
Molim vas, pišite mi u komentare ako želite da ga napišem, te naravno, da li biste mi željeli postaviti par pitanja.

To je to, a novi post je u pripremi!

-MG


Broj komentara: 5:

  1. Naravno! Napravi q&a! Evo i nekih pitanja:
    Instagram ili Facebook?
    Što najviše voliš tokom praznika (samo jedna stvar)?
    Oreo ili gingerbread?

    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post Christmas Edition rubrike - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam što ne bi napravila Q&A. Msm. tvoj je izbor. Ja ti preporučujem da napraviš, a sada je odluka na tebi.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!Pratim tee!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim Q&A postove! Sto se mene tice, to je post koji bi definitivno voljela vidjeti na tvom blogu :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/12/christmas-photos.html

    OdgovoriIzbriši