Pages

nedjelja, 11. prosinca 2016.

Netflix - moje iskustvo


Holo ljudi!
Ako niste znali, Netflix je stigao u Hrvatsku već odavno, a ja vam danas donosim moje iskustvo s njime...

U 2. mjesecu ove godine sam se gadno razboljela i ta je bolest potrajala čak dva tjedna, a naravno, kako nisam skoro ništa mogla raditi, bilo mi je užasno dosadno, sve sam knjige već pročitala, na telki su bile jedne te iste emisije (u najboljem slučaju reprize), te sam otkrila Pickox!
Iako sam znala za Netfix (mislim da je u tom perijodu tek stigao u Hrvatsku), čula sam da nisu imali titlove na Hrvatskom, a kako sam bila bolesna, nije mi se dalo mozgati na Engleskom, kupila sam Pickbox isključivo zato što je imao titlove i Poirota (u to sam vrijeme stalno gledala Poirota).
No, kada mi je nakon par dana i Poirot dosadio, skužila sam da Pickbox i nema neku veliku ponudu filmova i serija, štoviše, imao je premalu ponudu pa sam otkazala pretplatu.


Kako se približava zima, ne volimo izlaziti van već više volimo ostati pokriveni dekicom u krevetu s laptopom gledajući seriju, a i moram priznati da mi je draže ostati u mojoj sobi (ako niste razumijeli, ovo je slika moje sobe) ušuškana ispod dekica u piđami.

Iskreno, već duže vrijeme nisam gledala naše (ali i strane) televizijske programe. Svi su dosadni (osim kada se emitira "Sam u kući"), a zaista su dosadili s takozvanim "reality" show-ovima.  
Također, ovo je samo moje mišljenje o programima, a ako vi imate drugačije mišljenje, poštujem to ;)

Na kraju sam se konačno odvažila isprobati Netflix na mjesec dana besplatno, a je li se isplatilo?


DA, DA I DA! 
Kada sam se registrirala i konačno ušla u ponudu serija i flimova, nisam mogla k sebi doći! Zaista ima svakakvih filmova i serija...
Ali kao što sam već napisala, možda će nekome biti problem tko ne razumije ni osnovni Engleski, ali vjerujem da svi razumijete bar osnovni.
Iako znam taj osnovni, stavila sam si titlove na Engleskom da mi je ipak malo lakše, ali zaista, nije nikakav veliki problem.
Također, malo uz to i  učim Engleski :)

Inače, imam "problem" s serijama jer nikako ne mogu naći neku koja mi odgovara jer mi brzo dosade...
Mislim da ste svi čuli za seriju Pretty Little Liars (slatke male lažljivice) kao i ja, ali je nikada nisam gledala, ber ne dok je nisam našla na Netflixu, i od tad sam ovisna! Iako sam tek na 8. epizodi 1. sezone (8 epizoda u dva dana, bravo ja), serija je toliko dobra da ja jednostavno nemam riječi! 
Iako su neki govorili da je to horor serija, ja kao totalni neljubitelj (nova riječ), kažem da zaista nema ništa horor u toj seriji, tako da zaista...


Također, svi filmovi i serije su u HD kvaliteti ako nekog zanima, a gore možete vidjeti kako izgleda jedna (poprilično tamna) scena i titlovi.
Netflix imam i na televiziji te ista stvar, jedino je možda malo praktičnije na laptopu ali nema veze, a čak mislim da je bolje na televiziji ukoliko gledati s prijaetljima, obitelji...

Sve u svemu, ne skidam se s Netflixa, a čak danas nisam imala nikakvu ideju za post te mi je gledajući Netflix, sinula ideja za ovaj post.

Imate li i vi Netflix te gledate li Pretty Little Liars?

Hvala na čitanju!







Broj komentara: 9:

  1. Marina, jedno velikoooooo hvala za ovaj post!!!! Samo čekam da neko objavi ovakav post, da vidim da li se netflix isplati ili ne... Inače gledam Pretty Little Liars i na 3. sam sezoni, a serija je...nemam riječi. Ja sve serije gledam preko stranice serijal.com koja ima baš sve i svašta
    Veliki pozz

    aleksa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa, totalno se slažem za Pretty Little Liars, a jesi li saznao tko je -A? :)

      Izbriši
    2. Ne jos :) moja drugarica je stigla do kraja i rekla mi je da je -A zapravo vise osoba, 2 su ja mislim otkrili, a trecu ce otkriti u aprilu 2017. kada stizu nove epizode

      Izbriši
  2. Post je divan, ali slike me očaravaju! :D
    čime slikaš? ♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su predivne! Ja sam htela da uzmem pretplatu za Netflix, ali pošto nema prevoda odustala sam. Sada opet razmišljam da je uzmem (barem tu besplatnu za jedan mesec) jer tako mogu da poboljšam engleski kao što si i ti rekla u postu.

    PS: Zapratila sam te, pa se nadam da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su super kao i sam post! Ja sam razmišljala o Netflixu, ali mi je lakše skinuti si seriju/film i pogledati ju, a kad nema našeg prijevoda onda si skinem engleski jer mi je lakše tako. :)

    Pretplatila sam ti se na blog pa uzvrati ako želiš. :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši