Pages

srijeda, 28. prosinca 2016.

Room tour!



Danas za vas imam jedan videopost, jer sam vam snimila room tour! Iako se neprestano premišljam oko Youtubea da li da snimam ili ne, i dalje ne znam što ću odlučiti, a ako želite, vi mi recite što vi mislite jer mi je i vaše mišljenje jako važno. Također oprostite što nisam bila aktivna ali imala sam malu krizu s blogom, a usput sam se i razbolila na putu :)
Ovaj video je inače snimljen kad sam još bila doma :)


Sljedeći post će biti jako interesantan, nisam ovo čitala po drugim našim blogovima, a inače je jako popularna tema :)

Broj komentara: 10:

  1. Nažalost video mi se nije htio učitati, ali ukoliko je ovo na slici tvoja soba, zavidim ti. Presavršena je!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, meni ne šteka, probaj sada :)
      I da, ovo je na slici moja soba, hvala ti <3

      Izbriši
  2. Imas Yankee svijecu, ljubomorn sam :D
    Inace, sjajno ti ide snimanje videa, ukoliko se zelis nastaviti baviti time, samo naprijed!!
    Veliki pozzz

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne jednu, već tri, samo su druge po kući :)
      Hvala ti!

      Izbriši
  3. Super video, imas predivnu sobu. Mozda da malo detaljnije snimis dio gdje se sredujes? :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo sada sam otkrila za tebe! Mnogo mi se dopadas i kao blogerica i kao Youtube-rka i samo tako nastavi! Imas punu podrsku od mene. Soba ti je prelepa!

    http://sfashiongirl01.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim samo da te pitam koja je pesma na pocetku videa. Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši