Pages

subota, 31. prosinca 2016.

Novogodišnje odluke!


Holo ljudi!
Danas sam za vas pripremila novogodišnje odluke, jer ipak je danas zadnji dan u 2016. godini, ali prije nego što krenem na  novogodišnje odluke, podsjetit ću se par događaja koji su se zbili u 2016:

 1. Liječenje fobije

Drago mi je da se tako zbilo, jer me već od 2015. nešto jako mučilo, nisam mogla ići u školu, i iako je taj preiod bio najgori u mom životu (iako se još liječim, ali je tada baš bilo udarno), da njega nije bilo, ne bih otvorila blog i ne bi bila tu gdje jesam. <3

2. Moje odrastanje

Ja sam u adolescenskoj dobi, i mislim da svi koji jesu u njoj ili su prošli kroz nju znaju o čemu pričam :)

3. Organiziranost

Prije sam bila užasno neorganizirana osoba, zaboravljala sam datume testova, zadaća, ali sada odkako imam planer sam zaista organiziranija.

4. Fotografija!

Prije me fotografija uopće nije privlačila, ali sada obožavam fotografirati, zamjećujem neke detalje koje prije nisam, gledam neke stvari drugim očima :)

5. Blog!

Od kako sam otvorila blog, moj život se promjenio za 360º, otkrila sam mnoge druge hobije, i uložila sam maksimalno u sebe :)



To su neki događaji koji su obilježili moj život i ovu godinu, a sada prijeđimo na novogodišnje odluke!

1. Upisati se na satove plesa!

Inače jako volim plesati pa sam mislila da od sljedećeg polugodišta krenem na satove...

2. Dovesti prehranu u red!

Kako sam bila prestala jesti, opet sam morala početi normalno jesti ali ne baš raznovrsnu hranu već više neka peciva i takve stvari, pa mi je cilj da prestanem piti vitamine i da se počnem raznovrsno hraniti.

3. Promijeniti izgled bloga!

Ok, mislim da je ovo prva stavka koju ću sigurno ispuniti!

4. Napredovati u fotografiji!

Ako nešto želim, onda je to definitivno napredovanje u fotografiji, ali s obzirom da ću uskoro dobiti novi fotić to će mi biti puno lakše :)

5. 100 članova bloga!

Zaista se nadam da ću uspjeti dostići brojku od 100 članova bloga...


6. Otići na Balkan Blog Fest

Ako zaista odem, to će biti ostvarenje mojih snova, ali vi mi morate u tome pomoći. :)


Eto, to su bile moje odluke, mada sad više ne zvuče kao odluke već vise kao neke želje, ali nemam vremena za ponovno editovanje slike i prepravljanje posta. Nadam se da mi ne zamjerate :)

Koje su vaše novogodišnje odluke? Veselim se čitanju vaših komentara!



3 komentara:

  1. Super post! Nadam se da češ sve želje i odluke i ostvariti, želim ti sve najbolje u novoj godini♥
    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Želim ti sve najbolje u 2017. god. i da ti se ostvare sve želje! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post :) Nadam se da ces ostvariti sve svoje ciljeve i zelje i imati super godinu!

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši