Pages

srijeda, 4. siječnja 2017.

Trying Sara Beauty Corner DIY's - vol. 1


Mislim da ste svi čuli za Saru s kanala Sara Beauty Corner, a ako niste, obavezno pogledajte njezin kanal ako volite razne DIY snimke jer ih ona zaista ima na pretek. Također, ovaj video nije sponzoriran ili išta slično, već mi se ova ideja javila gledajući jednu Youtubericu koja je također testirala neke njene DIY-e pa sam to odlučila obraditi na drugi način. Nisam vidjela da je itko napisao sličan post pa se nadam da će vam se ovaj svidjeti :)

Ali, prije nego što krenemo, želim vam objasniti postupke:

1. Postavit ću Sarinu i svoju sliku u kolažu
2. Objasnit ću postupak
3. Reći ću neke mane koje sam zamijetila (ako ih ima, naravno) jer život nije samo ružičast :)
4. Ocjenit ću DIY od 1-10

Nadam se da sam vam pojasnila, a sad možemo prijeći na stvar :)



Za prvu put sam se odlučila za jednostavan DIY, a to je ukrašavanje slušalica (klik ovdje za video)
Evo kako to izgleda na kraju (s lijeva na desno: Sarin pa moj projekt).


Za ovaj DIY vam je potrebno:

-Slušalice
-Škare
-Male perlice

Postupak:
Male prelice isjecite na jednoj strani s škarama te je raširite i nataknite na slušalicu. Ok, ovo zaista zvuči jednostavno, ali je li zaista tako?

Pa i je, ako zanemarimo puknut nokat i žuljeve na prstima. Mislim, nije da ću umrijeti zbog toga, ali ipak nije najugodniji osjećaj :)
Ipak, to sam riješila mažući vazelin.


Krajnji rezultat je zaista wow! Izgleda jako slatko, a opet nekako razigrano. Mislim da svi znate kako izgledaju Apple slušalice (ako ne znate, možete pogledati ovdje), a dosta mojih prijatelja i članova obitelji ih ima, pa se često desi da ih zamijenimo, što uopće nije higijenski. Ali sada ih ipak mogu razlikovati od drugih :)


Nadam se da vam se ovakav post svidio, a ako želite još ovakvih postova, pišite mi u komentare :)
Usput, sviđa li vam se novi banner bloga?

Hvala na čitanju!






4 komentara:

  1. Odličan DIY! Izgleda lepo i simpatično. Super je post, vidi se da si se potrudila oko fotografija i teksta :)

    https://bbooklovers.blogspot.rs/2017/01/digitalna-tvrava-den-braun.html Ovo je moj novi post, na novom blogu, ako ti se dopada, pogledaj i učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda jako slatko. Svida mi se banner, a i cijeli izgled bloga. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post draga,zapratila sam te bilo bi mi drago kad bi me zapratila i uzvartila komentar

    OdgovoriIzbriši