Pages

petak, 6. siječnja 2017.

Moje misli jednog jutra (u tuđoj kući)


Holo ljudi!
Danas za vas imam totalno drugačji post, točnije moje misli jednog jutra u tuđoj kući. Kako sam trenutno u Njemačkoj kod tete, sinula mi je ova ideja jer nisam vidjela da je ovakav post itko napisao, a možda čak i snimio na Youtubeu. 
Ako se pitate, nisam snimila video iz dva razloga: Nemam adekvatnu opremu i ne želim biti "paradni konj". 
Jednostavno ne želim kopirati druge i pisati i obrađivati već obrađene teme koje su i Bogu dosadile.
Ok, to je to od uvoda, a sad krenimo na post!


Ahh, koji je danas dan? Petak? Ponedeljak? Aha, pa ja sam na praznicima, nije ni bitno... Samo, gdje sam ja to? Aha, kod tete... Koliko je sati? Već 10? Ah, tako mi i treba kad gledam Pretty Little Liars do 1 ujutro... 


Pobogu, gdje je taj prokleti laptop? Nikad ga nema kad ga trebam... I što ga toliko glasno tražim, pa probudit ću Annu. Pa kad je ona došla? Svaku večer je čekam u nadi da će doći prije nego što ja zaspim s laptopom, ali uvijek zaspim prije nego što dođe, i naravno da sad ne znam gdje mi je laptop jer je to bio i slučaj prošle noći.  Evo ga, dobro da se Anna nije probudila, ma nju ni atomska bomba ne bi probudila.
Ok, sad malo na blog, mailovi, hm, da pogledam malo Netflix? Ma ne, ne da mi se, a ionako se moram otuširati jer to radim svakog jutra, pa si neću pokvariti rutinu. 


Ajde prvo ću se umiti pa se onda istuširati, samo trebam naći gumicu za kosu... Ok, zar teta nema ni jednu gumicu u kuponici? Ajde našla sam neku, malo je ofucana, al je gumica. 
Isuse, ova voda je hladna! Mislim, umivam se ja hladnom vodom uvijek, ali ova voda je ledena! 
Koliko ću čekati da se ova voda zagrije? Bar malo? Ah, nema veze, brzo ću ovo odraditi...

Ok, umila sam se, ali ne osjećam facu, baš kao The weekend, ajde malo ću se umiti pod tušem i to toplom vodom.


Teta je rekla da mi je novi ručnik stavila na grijalicu, ali koji je moj? Ima ih tri! Opet je nešto moram pitati, kao da nisam dovoljno pitanja do sada postavila... Ali gdje je ona sad? Pa bila je tu malo prije... Ah ništa, uzet ću ponovno novi...

(Nakon tuširanja)

Znači, sada mi je toliko hladno da ne osjećam svoje tijelo, oh, prijedlog za novu The weekendovu pjesmu...
Super, još sam zaboravila odjeću i moram proći kroz cijeli stan, što znaći da ću se smrznuti..



Zašto sam pobogu tako neuredna čak i u tuđoj kući? Do jučer je sve bilo složeno, a sad? Kao da je atomska pala! Što je prljavo, a što je čisto? Kako ću ja ovo staviti sve u kofer za nekoliko dana? Mama će dobiti ospice kad vidi kofer... Ej, pa možda ima nešto u koferu! Da, evo donje i gornje rublje, majca i hlače! A sad bih mogla nešto pojesti...


Nisam baš nešto gladna, samo ću uzeti neko voće...

Eto, to je to za ovaj post.
Moram napomenuti da smo se teta i ja dobro zabavile slikajući za ovaj post :)
Ovaj post je 2 u 1, jutranja rutina za vrijeme praznika i moje misli, nadam se da vam se sviđa ovaj tip posta. 
Obavezno ostavite neki komentar :)
Hvala na čitanju!




Broj komentara: 18:

  1. Preoduševljena sam. Taako originalan i zanimljiv post. Uživala sam čitajući. A tek slike?! Slike su fenomenalne, moram da pitam, čime slikaš? Slike su tako kuul, predobro znači. Odlična si♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj put me teta slikala s iPhoneom 6 (fotić me nešto zezao), ali je sunce bilo baš u pravoj "pozi" pa su možda zato slike tako dobre. Hvala ti puno!

      Izbriši
  2. Jaoo kako mrzim kada spavam kod drugarica. Pa onda, kada ću ustati, šta će reći njeni roditelji bla bla bla, užas. Ovo je odličan post, jako originalan i dobro napisan. Slike su takodje mnogo dobre. Svaka čast na ovom postu, oduševila si me! :)
    Poseti moj novi blog, ukoliko ti se dopada učlani se i prati postove bbooklovers.blogspot.com :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uzivala sam citajuci tvoj post, bas je zanimljiv, pratrim te, pa ako zelis uzvrati ❤❤❤https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Okej, ovo je tako simpaticno, i ti si mnogo slatka! Super post, bas je orihinalan hehe

    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post Marina jako du komican i duvoti i fotografije su ispale vrh

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, stvarno divno pišeš i uživam čitajući tvoje postove. Ovaj je baš baš simpatičan, a ideja je originalna! :)

    kreativanblog.blogspot.com ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da sam prvi put na tvom blogu i oduševila si me postom. Slike su mi super! :D
    Također se divim kolekciji knjiga tvoje tetke. *o*


    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ❤ da, i ja sam ljubomorna na tetu zbog knjiga 😂

      Izbriši
  8. nice post dear
    i follow you please follow back
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Jako sam se nasmijala tvojim mislima, hahah, slike su vrh <33
    Novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši