Pages

nedjelja, 12. veljače 2017.

Moje misli gledajući Pretty Little Liars


Nakon mjesec dana izbivanja s bloga, ponovno sam tu! 
Zaista mi je žao zbog toga, ali škola je počela i sve... 
Ali nema veze, jer vam se jako svidio post "Moje misli jednog jutra u tuđoj kući", a kako sam počela gledati PLL, odlučila sam napisati ovaj post. 
Dok sam gledala seriju, u početku nisam ni primjetila kako se ponašam dok je gledam, ali sam ubrzo počela primjećivati, a kako su neke reakcije zaista smiješne, nadam se da će vam se post svidjeti!
Također, ja sam na 4. sezoni, a na kojoj ste vi ako gledate seriju?


Awww, konačno  su Ezra i Aria zajedno, oni su bili zadnji par koji je bio rastavljen, super sad su svi na okupu... Ovo je milina na gledati...


Koji vrag je sad? Pa do maloprije si bila u autu Spencer, koji si vrag skočila, pa mogla si poslje pobjeći... Ajme svu ću si kosu počupati s glave...


Awww, kak Wren zgodno izgleda u odori, pa zaslinit ću cijeli laptop... Zašto je taj čovjek sporedan lik? Zašto ga ne mogu gledati svaku epizodu već samo poneku? Nije fer!


Zašto Emily i Hanna ne vide signal? Pa očito je da je Mona (ponovno) A.
Evo, sad će razmišljati pola sata...


Još razmišljaju, možda da pokušam meditirati dok one skuže da je Mona A...


Wow, ovo meditiranje stvarno opušta, možda bih mogla malo prileći, čisto da se ispružim, konačno su Em i Hanna skužile da je Mona A...
Opet nešto diskutiraju, malo ću zažmirit...

*Pet minuta kasnije spavam ko beba

Još jedan komičan post, ne znam, jednostavno se pronalazim u njima, a vi mi pišite u komentare želite li još ovakvih postova...

Također, neki događaji možda nisu istiniti, jer svi koji gledaju ili su gledali PLL znaju da je jako puno važnih elemenata u seriji i da se ponekad jednostavno pogubite u svim likovima i radnjama, zar ne?

Nadam se da vam se post svidio, a dok čekate novi, slobodno me zapratite na društvenim mrežama dok čekate novi post, a naravno, uvijek objavljujem kada će novi post te ponekad neke slike iz budućih postova :)


Twitter: @marinasplace210
Snapchat: marimarina123
Instagram: @marinagradac

*kliknite na username za direktan profil

Broj komentara: 12:

  1. Hahaha, super post draga! Jako mi se sviđaju tvoji postovi ovog tipa... Slike su top, preslatka si <33
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam. Super su ti postovi ovakvog tipa i ja ih baš volim. Zaljubljena sam u tvoju sobu i u tvoje slike, čime slikaš? Sve je superr:)

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. I really like PLL series but its seriously time to end it finally, haha! ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * ♥ Valentine´s Day Makeup Inspiration♥ *

    OdgovoriIzbriši
  4. Još nisam odgledala PLL ali sada ću je sigurno pogledati. Zapravo treba da odgledam TVD (The Vampire Diaries), ali pokušaću da je gledam svakog dana i kad je odgledam odmah prelazim na PLL. Jako lep post, draga. Uživala sam čitajući. Mogu reći da si mi baš slatka i lepa sa ovim naočarama.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala bi pogledati, ima malo horora ali ipak prevladava misterija :) Hvala ti, naočale sam inače nosila (i još uvijek ih nosim) samo u školi, ali budući da jako puno gledam u laptop i mobitel, počela sam ih nositi i doma :)

      Izbriši
  5. Prije sam gledala PLL i mogu reći da je serija odlična, obožavam ju. Počela sam gledati mnoge druge serije i filmove, a na PLL sam totalno zaboravila i obavezno moram pogledati sve što sam propustila. I naravno, odličan post, ti i Petra s bloga THIS IS MY LIFE ste mi najdraže i najbolje bloggerice...Samo tako nastavi, Marina!

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ista stvar je i samnom: malo počnem gledati druge serije, ali se opet vratim na PLL :)

      Izbriši
  6. Jako sladak i simpatičan post draga! xoxo
    Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu i odmah ću ti uzvratiti! :)
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši