Pages

nedjelja, 19. veljače 2017.

Ne primjećujemo druge oko sebe..


Danas svi konstantno žurimo negdje, u stresu smo, ne primjećujemo druge oko sebe... To je nažalost opis današnjih ljudi, pogotovo u javnom prijevozu, svi gledaju u mobitel ili slušaju muziku (i ja sam jedna od njih), dok drugi gledaju kroz prozor... Uglavnom, u istom smo busu/tramvaju, a ne primjećujemo nikoga osim sebe.

 Ako nas i neka starija osoba ili gospodin nešto pita, to je odmah čudno (pod to mislim koja je sljedeća stanica ili takve stvari), a ne daj bože da se ustanemo nekome... 
Ne govorim to samo za današnju generaciju, već općenito.


Danas sam išla doma s busom, bus stane na stanicu, vrata su otvorena, te se odjednom pojavi žena koja nas sve pogura s isprikom da mora sići na stanicu na kojoj smo stajali. Pa, bilo bi sve krasno i divno da nije gurnula jednog starijeg gospodina s štapom koji se nekim čudom uspio održati na nogama, također je ista žena gurnula jednog dečka koji je buljio u mobitel i imao slušalice na ušima te je pao nekog djevojci u krilo, te na kraju i mene koja sam bar pala na prazno sjedalo, ali mi je torba pala na neku gospođu. 
Ali bitno da je ta žena izašla van. 
Svi smo redom zakolutali očima te se počeli ispričavati drugim ljudima i zaista je atomsfera bila užasno neugodna, ali barem smo na kratko primjetili jedni druge iako se svatko vratio svojim mislima.


Naravno, ova situacija vlada doslovno svugdje! Luzer si ako pozdraviš tetu čistačicu u shopping centru, ili zapravo ako bilo gdje pozdraviš! Mislim, poštujem ja da smo svi u svojim mislima, ali to je  ipak neka opća kultura!


Generalno, svi smo danas klonovi jedni drugih. Ako Kylie Jenner ima tisuću estetskih operacija, odmah i ti moraš imati također tisuću estetskih operacija. Ako ona nosi najlon, i ti ga isto moraš nositi, novi iPhone 7+ je izašao, moram ga pod hitno kupiti da bi bila u trendu, ali nema veze što narednih par godina neću imati što jesti, ali i onako moram smršaviti...

Hello?

Ok, i meni je lijep iPhone 7+ (a, kome nije?), ali skoro su sve balkanske države u krizi, nema se novaca, svi štedimo (ili se barem pravimo da štedimo?), ali se i dalje kupuje Calvin Clein, jakne s kričavim krznom i svakave druge stvari koje su "u modi".

Ali znate što?

Mene iskreno nije briga ako netko voli Kylie, iPhone, plastične operacije, jakne s kričavim krznom, mislim, tko voli, nek izvoli. Problem je u tome što se cure u tom trenutku spaze na ulici s istim jaknama što je apsolutna katastrofa!
Naravno, neke će se posvađati iako su potpune neznanke, dok će druge samo nastaviti hodati kao da se ništa nije desilo, dok će svaka od nje gunđati u svojoj glavi kako ju je ova druga kopirala. 
Najsmješnije od svega jest to što smo konačno nekoga primjetili, ali na negativan način. 
Budimo iskreni, nisi jedina koja ima jaknu s kričavim krznom pogotovo sad, kad je to "u modi“.
Te iste jakne sigurno ih ima više od pola ženske populacije na svijetu,  a zašto onda osuđuješ tu jednu curu? 


Prema svim ovim (istinitim) primjerima, najsmješnije od svega je da mi konačno primjetimo jedni druge, ali na negativan način, zbog običnih gluposti. 
Nije bilo ok da ona žena u busu pogura pola busa te samo izleti iz istog ni da se, bar u hodu, ne ispriča.

Potpuno je ok ako netko ima sličan odjevni predmet tvome, jer si ga i ti kupila u dućanu, (ako si ga kupila u dućanu),  ali ne trebaš staviti tu osobu na stup srama zbog toga.

Svijet je možda pun negativnih , ali ga možemo promjeniti s pozitivnim događajima :)

*sve slike su u mojem vlasništvu

Twitter: @marinasplace210
Instagram: @marinagradac
Snapchat: marimarina123


4 komentara:

  1. Haha, odličan post... Doživjela sam puno sličnih situacija, što mi uopće nije čudno jer se sve to događa diljem svijeta, nažalost...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista odličan post. Slažem se da primećujemo ljude na negativan način, i iskreno bih voljela da se to promijeni. Zar nije bolje da primjetimo nekog ko je uradio nešto dobro, pa da tu osobu pohvalimo, nego da stalno kritikujemo? Prerealan post, sjajno napisano:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. :D Super post!!!!!!!!!!!!!!!!


    Imam novi blog i uspjela sam ga urediti, pa se molim te učlani :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši