Pages

subota, 11. ožujka 2017.

Uobičajno pisanje lektire


Rijetko tko voli pisati lektiru, zar ne? 
Ja uvijek imam isti problem: uvijek pišem lektiru u zadnji čas (točnije, zadnju večer) i uvijek samoj sebi kažem: "sljedeću lektiru ću početi pisati najmanje tri tjedna ranije te ću je završiti dok ju još neki nisu ni posudili".
E pa, uvijek završim pišući zadnju večer prije lektire, a kako to pisanje izgleda, doznajte u nastavku:


Hm, što bi još mogla pogledati na Netflixu? Koliko sam uopće sati provela gledajući ga? 
Da sam učila koliko sam ga sati gledala, bila bi ne odlični, nego izvanserijski đak...


Čekaj malo, 11.3. je? O moj bože, pa sutra je lektira! Aha, onaj ratni dnevnik, valjda. 
Joj, riječ je o domovniskom ratu, a ja ću sigurno zaplakati...
Pa, gospodine Netflix, morat ćemo prekinuti vezu na nekoliko sati...


Zaista? Moramo ponovno pisati onaj dnevnik čitanja? Nikada ga dobro ne napišem...


Zašto se radi o Domovinskom ratu? Danas sam baš u dobrom raspoloženju i sad ću cmizdriti cijelo posljepodne... Tak mi i treba kad sam sentimentalna ko Bridget Jones...
A gdje su mi maramice? Normalni ljudi uvijek imaju maramice kad cmizdre, za razliku od mene...
Ma, radije ja idem po maramice...


Znači, ako ovako nastavim, imat ću sto kila! Zašto sam uzela napolitanke, a čak sam zaboravila glupe maramice? A opet, možda ni neću zaplakati...
 Ajde, moram pročitati ovu knjigu kao što sam pročitala "Čudo" ili "Sezonu borovnica"
                         da ipak ne pojedem cijelu zdjelicu ovih napolitanki...


Zašto sam pojela cijelu zdjelu? Čovjeće, više sam pojela nego napisala i pročitala lektire... 
Super, sad sam i žedna, ali ajde, imam sada malu pauzu od pisanja, iako nisam ni slovo napisala, ali opet, pročitala sam dvije stranice! (Da sam ovo rekla u prvom razredu na kraju prvog polugodišta, bila bih ponosna na sebe!)


*deset minuta kasnije...

Opusti se,  i ne piši lektiru, naravno... 
Ok, sad zaista moram početi pisati lektiru, baš kao što pišem blog, ali opet, to se ne može uspoređivati...
Ajme, ovo je super poza za sliku za Instagram! Službeno obećajem, nakon objavljivanja ove slike ću početi s lektirom!


Ne, malo je mutna u prednjem dijelu, ajde još tri komada... Ček, što? Memorija puna? Ah, nema veze, onda ću odmah sliku postaviti na Instagram i obrisati je...


OMG, još samo da objavim par slika na Instagramu i to je to, čekaj, tek je 5 sati? Pa ja bi mogla možda odgledati još samo jednu epizodu PLL, ionako bolje mislim navečer (što je totalna laž).


Hm, ajde još jednu epizodu PLL, ova je zadnja, obećajem! Čekaj, devet sati je, pa možda bih ipak mogla započeti s lektirom...


Mislim da svi znate kako to završi, a u komentarima mi napišite kakva je situacija kada pišete vi (ili ste pisali lektiru)?

Instagram (društvena mreža na kojoj često objavljujem fotke iz budućih postova): @marinagradac
Snapchat: marimarina123
Twitter: @marinasplace210


Broj komentara: 8:

  1. Jaoo, Marina Marina :) Šalim se, ja sam ista kao ti, potpuno se razumijemo. Najgore mi je kada pročitam lektiru zadnju večer, a onda iz testa o lektiri dobijem 2 ili 3, užass :// Hahah, baš si slatka na fotkama, jedva čekam nove ovakve postove!
    Moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ne znaš koliko mi je ovaj komentar uljepšao večer :) Hvala ti <3

      Izbriši
  2. Hahhhaha i ja sam ista ovakva xd, stvarno mrzim čitati i pisati lektiru, na kraju ju ni ne napišem, već u školi prepišem od drugarice koja mi opširno prepriča lektiru, nekako se uvijek izvučem :D Btw ovo me podjseća i na učenje xd

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, prije mi je i to bila solucija, no sada znam ostati budna do 1 pišući lektiru :) Hvala ti <3

      Izbriši
  3. Uvek pišem lektiru u zadnjem času, što me jako nervira. Ovog meseca ću to promeniti (ne očekujte mnogo od mene). Post je savršen, draga.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja svakog mjeseca počinjem s tom odlukom 😂 Hvala ti <3

      Izbriši
  4. Ja uglavnom sednem i pocnem da pisem a onda mi,nekim cudom, i gledanje u plafon postane zanimljivo xD
    Super post samo tako nastavi! P.S. Soba ti je predivna *O*
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post :D Soba ti je preslatka ^_^

    Ja sam nova i pratim te, ako si slobodna pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne zaprati ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši