Pages

srijeda, 19. travnja 2017.

Moja A.D. teorija


Ja sam veliki fan Pretty Little Liars (nadalje PLL), a kako se jučer počela prikazivati zadnja, 7b sezona u kojoj ćemo otkriti tko je A.D., ali, ako ste počeli gledati seriju i niste stigli do 7. sezone,  uputit ću vas tko je A.D. :
A.D. (ili Uber A) je osoba koja maltretira lažljivice u 6b i 7. sezoni. Najopasnija je od svih prethodnih A i pred lažljivice će postaviti najopasnije zadatke i otkriti njihove najskrivenije tajne. 
U 6b sezoni se potpisuje s emojiem vraga ili nekog sličnom vragu i samo šalje "obične prijeteće poruke" dok se u zadnjoj epizodi 6 sezone počinje potpisivati s A.D. i tamo počinje njegovo maltretiranje lažljivica.


E sad, osoba za koju ja smatram da je A.D. je Alison!
Ljudi oko A.D. dosta kompliciraju, npr. Spencer ima zlu blizanku, Ashley (Hannina mama) je isto A.D., Maya je A.D., Wren također...
Mislim, poštujem ja te teorije i tuđa mišljenja, jer opet, dosta je bilo teško zaključiti da je original A bila Mona, a da je big A bila CeCe, a ako je A.D. pametna, a već znamo da je, nitko ne bi sumljao na jednu lažljivicu koja i sama dobiva prijeteće poruke od A.D., ali sjećate se u drugoj sezoni kako je Mona slala samoj sebi poruke od A? Zašto Alison ne bi ponovila istu stvar?
Ja ne znam da li netko od vas zna, ali prema knjizi Pretty little liars (po kojoj je serija i snimljena), A je Alison. Kad smo već kod toga A.D. su inicijali Alison DiLaurentis.
Ali Alison nije sačuvala djevojačko prezime kada se udala za Eliota/Archera, što znači da A.D. više nisu njeni inicijali.
To nije točno, ako se sjećate epizode nakon njegove smrti kada je Alison onaj gospodin oslovio s "gospođo Rollins" te ga je ona ispravila s "DiLaurentis", što znači da su njeni inicijali opet A.D


Kada su CeCe pustili iz bolnice, ona je istu noć ubijena, a A.D. traži ubojicu, a ako je Alison zaista A.D., ona traži sestrinu ubojicu. Sjetite se da je te noći Aria izašla iz apartmana gdje su spavale ostale lažljivice (izuzevši Alison) i da je Aria mislila da je te noći vidjela Alison kako ide u crkvu, a zapravo je to bila CeCe. Također sam našla neku teoriju da je Alison ubila CeCe, ali to bi još samo zakompliciralo moju teoriju.

A.D. je jako pametna i lukava i zbog toga dosta ljudi dosta sumlja na Spencer, ali ne zaboravimo da se Alison skrivala par godina iako joj je Mona pomogla samo na početku.
Mislim, zaista moraš biti pametan da se skrivaš svo to vrijeme.

Već siguran spojler je da jedna od lažljivica umire, a ako je Alison zaista A.D., što će se otkriti u zadnjoj epizodi ona se može ubiti ili nešto slično. Ok, jako sam ovo loše objasnila, ali znate na što mislim, zar ne?

Vratimo se u 10. epizodu 7. sezone, kada je A.D. pucala u Spencer, a Alison je bila tamo s njom i nije mogla pucati u nju.
Što se toga tiče, ja imam dvije teorije:
- Kad je Jenna pucala u svijetlo, nastao je potpuni mrak, tako da ni jedna lažljivica nije vidjela ništa, tako da je Alison mogla lako pucati u nju i onda bježati prema izlazu s ostalima, a Jennu je mogao oteti njen pomoćnik, jer svi A imaju pomoćnike, pa zašto ne bi i ovaj?

Pojavio se video kako A.D. skida svoju kapuljaču (samo dio), a neki ljudi tvrde da se jasno vidi plava kosa, a tako ima plavu kosu? Alison.


I konačno smo došli do kraja ovog posta!
Naravno, ima još puno dokaza, npr. Eliot/Archer je mogao naučiti Alison kako se izrađuju maske koje koristi A.D...

Inače, ovaj post pišem već nekih tri sata i malom pauzom od 15 minuta jer se bojim da ću nešto zaboraviti :)

Inače je ovo moj najduži post koji sam ikada objavila na ovom blogu, tako da vam hvala ako ste uspjeli pročitati ovaj post do kraja, a u komentare mi pišite što mislite tko je A.D.
Znam da nas ima puno koji volimo ovu seriju :)

*sve slike su preuzete s interneta

4 komentara:

  1. Nikad nisam vidjela post na ovu temu, ali mi se jako sviđa :D Obožavam gledati PLL... Nešto najbolje mi je kad se zavalim u krevet i odgledam pola sezone PLL, haha... Imam puno mišljenja o tome tko je A.D. i stvarno me zanima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek nađem čudne ideje za post :) Joj da, krevet i PLL=neprocjenjivo! Hvala ti <3

      Izbriši
  2. Vidjevši post, pomislila sam da je ovo još jedan u nizu pll tagova, ali vidim da nije i drago mi je zbog toga. Također mi je drago što si svoju teoriju podijelila s nama. Što se tiče mog mišljenja o tome da je A Alison, pa mogu reći da je to diskutabilno. Mislim da su scenaristi ove serije uvijek pokušavali da nam nametnu što više misterije i da se ispostavi da je A osoba koju najmanje očekujemo da bude. Pretpostavljam da će i pri završetku sezone to biti osoba za koju to najmanje očekujemo, a za ove koje mislimo naravno neće biti. Još jednom super post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače baš ne volim tagove jer su odgovori na pitanja djelomično ista kod svakog, a već duže vrijeme razmišljam o tome tko je A.D. i Alison mi je glavni sumljivac, a onda ide Paige :)
      Istina, scenaristi to zaista vole raditi, ali nikad se ne zna, morat ćemo pričekati zadnju epizodu.
      Hvala ti <3

      Izbriši