Pages

utorak, 23. svibnja 2017.

#PrayforManchester

Rezultat slike za ariana grande
Kao velikog Arianatora, zaista su me pogodilo jučerasnje bombardiranje na njenom koncertu u Manchersteru, a te sam vijesti primila na jedan od najgorih načina:

Probudim se ja, njuškam malo po Twitteru, i vidim svi pišu #prayformanchester. Ništa mi nije jasno, odem na Facebook, vidim vijest „Eksplozija na koncertu u Manchesteru“, kliknem na nju kad piše koncert Ariane Grande. Ja vama ne mogu opisati kako sam se osjećala u tom trenutku.

Moja druga obitelj, Arianatori su poginuli ili su teško ozlijeđeni.

A tko je krivac? Ona idiotska takozvana islamska država. Namjerno sam napisala s malim slovom jer to nije država, već… Ne mogu to opisati riječima.

Taj idiotslamist nije čovjek, već čudovište. To su djeca! Ta ista djeca su čekala taj koncert s uzbuđenjem mjesecima, a neki čak i godinama da vide svog idola. Plakali su kad su je vidjeli, veselili su se, srce im je bilo puno, a onda ih idiotslamist ubije!

Ja ne znam puno o Islamu, ali znam da je to vjera koja uči o dobru. Allah se sigurno nije ukazao i rekao da se ubiju nedužna djeca među kojima sigurno ima Muslimana.

Što je s preživjelima?

Oni će imati traume (najvjerojatnije) do kraja života zbog koncerta kojemu su se toliko veselili, a najvjerojatnije nisu mogli ni spavati od uzbuđenja na dan koncerta, možda su neki štedili za taj koncert… I sada je sve palo u vodu zbog jednog idotslamista.

Možete si samo zamisliti kako je obiteljima poginulih. Nema ništa gore od pogreba vlastitog djeteta.

I na kraju, kako je Ariani? Njeni fanovi su došli na koncert da se zabave i vide njihovu omiljenu pjevačicu, a sada su neki od tih fanova otišli s ovog svijeta. Zauvijek.

Arianatori, Ariana nas treba.

Nema komentara:

Objavi komentar