Pages

četvrtak, 22. rujna 2016.

Essence TE exit to explore!

*PR uzorak
Hej cure!
Krajem osmog mjeseca mi je draga Matilda poslala par stvarčica iz nove Essence kolekcije "Exit to explore" koja mi je stigla na kućnu adresu, ali kako sam bila na moru nisam je bila u mogućnosti primiti. (ovom se prilikom još jednom ispričavam na tome) Kad sam se vratila u Zagreb, ponekad bih, priznajem, "škicnula" na Essenceov stalak na kojem bi gledala tu kolekciju primamljivog izgleda, ali bih sama sebi rekla da istu stvar imam doma.  Dobro, što bi na kraju bila i istina.
Kad sam im napisala mail, nisam očekivala ništa. Ali onda se desilo čudo! Došla sam doma, ali sam pogledala u kaslić jer su mi trebali stići Real Techniques kistovi (koji su mi i stigli s malim zakašnjenjem, usput pišite mi u komentare da li želite njihovu recenziju) i naravno, otkrila sam neku veliku kuvertu! Shvatila sam da to nisu RT kistovi ali je to bila upravo ova kolekcija, o kojoj vam ja sada i pišem, a moje dojmove saznajte u nastavku...




Rumenilo

Krenimo od ovog divnog rumenila s ombre ili gradient efekta. Ne trusi se, licu daje prirodan izgled te je s njim zaista teško pretjerati. Nisam imala slike shatcheva jer nije toliko pigmentiran (dovoljno za prirodan i zdrav izgled), a i fotić me stalno zeza.
Iako za jesen preferiram rumenila breskvaste boje, mislim da je ovo rumenilo koje će i obilježiti jesen.



Refreshing lipstick

Iskreno, od ovog ruža nisam očekivala baš ništa. Mislila da će mi samo stajati u kolekciji jer je izgledao prekričav. Ali, očito sam se zaista prevarila. Ostavlja divan rozikasti trag na usnama koji me podsjeća na Baby lips Pink punch. Jedina mana mu je mint/mentol na koji i miriše (ne volim baš taj miris, iskreno). Ja osobno ne volim taj osjećaj "hlađenja" kako kaže proizvođač jer doslovce mislim da će mi se "spržiti" usta, odnosno kao da mi gore. Dobra stvar jest ta što taj osjećaj nestaje nakon par minuta. Dobro, još jedna mana mu je nedugotrajnost, točnije piće će donekle preživjeti ali jelo nikako.


Sjenilo za oči

Na prvi pogled djeluje kao obično nude sjenilo s malim shimmerima, ali kada ga nanesete na oči, ni n od nude. Na očima izgleda kao neko chrome/holo sjenilo, izvrsno za predio ispod obrva ili u kutovima očiju. Dosada sam ga koristila samo par puta, ali se također ne trusi, ne nakuplja se u porama te mi izdrži na očima oko 5 sati što je za mene sasvim u redu.


*Efekt se ne vidi najbolje


Gumice za kosu

Ove su me gumice oduševile! Nosim ih stalno u školu (očito još nisam prežalila ljeto), a i nemaju onaj metalni dio koji samo uništava kosu. Očekujte ih uskoro na blogu!


To je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio (dojmove o postu ili proizvodu pišite u komentare koji me uvijek razvesele!), a ispričavam se što nije objavljen u srijedu, kao i obično nego u četvrtak. Neće se ponoviti!
Kako vam se sviđa novi izgled bloga? Pomalo mi je stari dosadio, a i sutra je prvi dan jeseni, pa je blog dobio novo ruho. Ili možda da ipak vratim staro?  Dvoumim se, zato molim vas, komentirajte.

-MG. Follow my blog with Bloglovin

Nema komentara:

Objavi komentar