Pages

srijeda, 14. rujna 2016.

LUNCH IDEAS! Tortilja s piletinom i povrćem. #1


Hej cure!
Ako idete u školu ili na posao, a nemate kantinu ili nešto slično sigurno ponekad (neki uvijek) muku mučite s time što će te si spremiti za ručak, a po meni bi ovaj  recept mogao biti i za neki brzinski ručak (doma) ako nemate puno vremena jer je potrebno najviše 15 minuta za ovu ukusnu tortilju.



Tortilja s piletinom i povrćem 

Sočno, mekano, osvježavajuće... Nemam više riječi koje bi mogle opisati ovu tortilju. Inače nisam ljubitelj meksičke kuhinje ali volim ove homemade tortilje koje nisu previše začinjene jer ne volim začinjenu hranu.

Za ovu tortilju će vam trebati (možete eksperimentirati):

-tikvica

-sir ementaler

-majoneza

-mini pileći file

-paprika

-rajčica

-tijesto za tortilje (nisam mogla pronaći bolji naziv)

-Vegeta

-Sol




Priprema:
Rajčicu, tikvicu i papriku sitno narežite te začinite po želji. (ja nisam začinila povrće jer sam meso)
Meso također narežite na komadiće te začinite s malo soli i Vegete.


Prvo ispecite meso. Dodajte malo ulja te pusttite da se tava zagrije, a nakon toga prepržite meso da dobije zlatnu boju. Meso stavite u neku posudu da se lagano ohladi, a zatim u istu tavu dodajte još malo ulja te popržite povrće na par minuta.


Povrće i meso pustite da se malo ohladi, a za to vrijeme narežite sir.


Nakon što ste sve narezali, popržili, tijesto za pravljenje tortilja (Naziv mi je super!) stavite na tanjur te na tijesto stavite povrće, meso i sir. Tortilju zamotajte te je ako želite (tko vam se tortilja neće odrolati), malo tostirajte na tavi.
*Ja sam dodala malo majoneze kao umak.

Nadam se da vam se svidio ovaj recept, a u komentare pišite kako vam se čini i hoćete li, ako već niste, isprobati ovaj recept.

-MG.

Nema komentara:

Objavi komentar